Kernel include

mkaspar na it-media.cz mkaspar na it-media.cz
Čtvrtek Duben 7 08:42:43 CEST 2005

On Wed, Apr 06, 2005 at 06:30:27PM +0200, Jakub Kocourek wrote:
> Mám problém s jádrem 2.6.11.2 na Slackware 10.1. Jedná se o originální jádro
> z www.kernel.org. Lze jej zkompilovat, běží OK, je stabilní. Jenže jsem
> přecházel z řady 2.4.x a tak jsem si řekl, že aktualizuji i hlavičkové
> soubory jádra (include). To jsem ale nikdy nedělal, protože jsem to do teď
> nepotřeboval. Provedl jsem to prostým zkopírováním adresáře include
> z /usr/src/linux-2.6.11.2 do /usr/include. Soubory se úspěšně přepsaly.

To je špatně. V /usr/include/linux mají být soubory patřící ke glibc.

> Když kompiluji nějaký program, hlavičkové soubory fungují OK a vše jde.
> Horší je to s moduly jádra. Ať použiju jibovolné z 2 umístění include,
> kompilace končí chybou. Tady je příklad:
> root na KENNY:/usr/local/bin# ./vmware-config.pl
> Making sure VMware Workstation's services are stopped.
>
> Stopping VMware services:
>    Virtual machine monitor                                             done

Ano. VMware modul vmmon nejde kompilovat s jádrem 2.6.11 kvůli jedné
změně, ke které v něm došlo (skb_copy_datagram). Nejlepší způsob, jak to
řešit je asi stáhnout z http://platan.vc.cvut.cz/ftp/pub/vmware/
stáhnout soubor vmware-any-any-update89.tar.gz a použít ho.

--
Michal Kašpar