Mount USB disku se zaznamem LABEL=... ve ftsab

Tomas Penicka tomik na linux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Duben 7 08:30:14 CEST 2005

Prominte, nenapsal jsem, ze na tom disku jsou ext3 partitions, takze veskere
rady a smich jsou na nic, protoze problem je jinde.
 System nevi, ze nejake partitions na externim disku maji dany popisek. Kdyz
ho prinutim, aby si precetl ten superblock, tak uz se to dozvi a spravne
namountuje to, co chci.
 Upgrade distribuce se mi moc delat nechce, hlavne proto, ze nevim, kde
(hlavne jak) bych stahnul asi 7CD (bohuzel potrebuji i ty s vysokym cislem)
Debianu Sarge. Uzivatelskou pritulnost nepozaduji, na mountovani pouzivam
wmmount, ktery mi plne vyhovuje.

  Umite nekdo ted poradit?

  Diky
      Tomas

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!