Mount USB disku se zaznamem LABEL=... ve ftsab

Tomas Penicka tomik na linux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Duben 7 14:37:36 CEST 2005

Problem je prave v tom, jak probudit ten disk.
Kdyz mam zaznam LABEL=neco /mnt/neco ext3 atd., tak system tu partition
nenamountuje, proste o ni nevi. Zatim to delam tak, ze mountuju
primo /dev/sda1 na /mnt/usba (tim se disk probudi a ostatni partition se uz
namountuji pomoci LABEL=neco), ale chtel bych, abych nemusel vedet, jestli je
ten disk na /dev/sda, /dev/sdb nebo /dev/sdc ... Takhle musim mit mit v /mnt
adresare /mnt/usba a /mnt/usbb (zatim mam jenom 2 USB zarizeni a vetsinou je
pripojuji nanejvys jednou denne a na noc pocitac vypinam), coz mi
prijde zbytecne.
  Jako prijatelne reseni bych bral neco, jak probudit ten disk s pravy
uzivatele. Sice u toho delam vetsinou jenom ja, ale je otravne se logovat
jako root.

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!