ftp pristup jen pro uzivatele se zapnutym ftp

Ivo.Hanuska na hella.com Ivo.Hanuska na hella.com
Čtvrtek Duben 7 09:00:49 CEST 2005

Jak zjistit, že někde běží ftp? Třeba si oskenovat porty 21/20 na TCP/UDP
(nMap), Zkusit se k té stanici připojit (jak řekl kolega přede mnou).

Kontrola přístupu k proftpd - doporučuju proštudovat dokumentaci
(http://www.proftpd.org/docs/directives/linked/config_ref_context_ftpaccess.html).

Nenapadá mne důvod, proč něco takového schcete udělat. Kdyby jste nám
poodhalil roušku tajemství, možná bychom našli zcela jiný lék na Váš
problém....

IH

|---------+---------------------------------->
|         |               Michal Kubecek     |
|         |               <mike na mk-sys.cz>   |
|         |                                  |
|         |               07.04.2005 00:01   |
|         |               Odpovězte prosím   |
|         |               uživateli linux    |
|         |                                  |
|---------+---------------------------------->
  >------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
  |                                                                                                                        |
  |  Komu: linux na linux.cz                                                                                                  |
  |  Kopie:   (Na vědomí: Ivo Hanuska/HUCZH/HELLA)                                                                         |
  |  Předmět: Re: ftp pristup jen pro uzivatele se zapnutym ftp                                                            |

On Wed, Apr 06, 2005 at 10:43:52PM +0200, GRAFON dtp štúdio wrote:

> dufam, ze tentoraz nedostanem kamenom do hlavy ked sa opytam - ako
> chcete zistit, ci dotycnemu na pocitaci FTP server?

Odhlédneme-li od toho, že mne nenapadá jediný rozumný důvod pro takovou
politiku, tak by to šlo, prostě se na něj zkusím připojit. Ale
prakticky... bude to přinejmenším zbytečně zdržovat při připojení. A to
nemluvím o tom, že by bylo nutné nějak neprůstřelně vyřešit situaci, kdy
stejnou politiku bude mít i ten druhý server...

         Michal Kubeček