Srovnani SCM systemu?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Duben 7 09:42:54 CEST 2005

	Nevite nekdo o nejakem kratkem dobrem vystiznem nezaujatem
clanku srovnavajicim soucasne open source distribuovane SCM systemy?
V souvislosti s vyvojem poslednich dnu jsem zjistil, ze mi nejak unikl
soucasny stav - o Monotone jsem nevedel vubec ani ze existuje.

	Z mych predchozich informaci mi prisel docela slibny arch/tla,
ale zase na tom bylo videt ze jde temer o one-man show a ze architekturu
to nema stavenou na obrovske projekty (uz jen to ze doporucuji udelat
si archiv pro kazdy rok zvlast - asi cekaji ze s narustajicim mnozstvim
changesetu v jednom adresari to zacne byt pomale; a pak vselijake to
jejich cachovani a podobne).

	Najde se nejaky clanek srovnavajici tla, darcs, monotone,
SVK, prcs, bazaar-ng a pripadne i dalsi?

	Diky,

-Y.