ftp pristup jen pro uzivatele se zapnutym ftp

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Čtvrtek Duben 7 09:07:06 CEST 2005

On Thu, 7 Apr 2005, Michal Kubecek wrote:

> Odhlédneme-li od toho, že mne nenapadá jediný rozumný důvod pro takovou
> politiku,

No nevim, kdo to vymyslel, ale u nas na kolejich kdo chtel pristup na ftp
s ucebnimi materialy, tak musel zpristupnit sve ftp a zverejnit tam nejake
ucebni materialy :-)

> tak by to šlo, prostě se na něj zkusím připojit. Ale
> prakticky... bude to přinejmenším zbytečně zdržovat při připojení. A to
> nemluvím o tom, že by bylo nutné nějak neprůstřelně vyřešit situaci, kdy
> stejnou politiku bude mít i ten druhý server...

Napriklad povolit jen nekolik konexi z jedne ip adresy napr. na urovni
iptables?

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...