ftp pristup jen pro uzivatele se zapnutym ftp

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Čtvrtek Duben 7 09:14:04 CEST 2005

On Thu, 7 Apr 2005, Zdenek SUTR Kaminski wrote:

> No nevim, kdo to vymyslel, ale u nas na kolejich kdo chtel pristup na ftp
> s ucebnimi materialy, tak musel zpristupnit sve ftp a zverejnit tam nejake
> ucebni materialy :-)

Doporučuju zprovoznit ffsearch (http://ffsearch.sourceforge.net) a z jeho
databází si pak generovat pravidla pro firewall. Není to on-line, ale zase
to umí zohlednit "kvalitu" toho serveru (počet a velikost nabízených
souborů apod.).

Navíc to přinutí kohokoliv, kdo bude chtít na můj FTP server, si nejen
zprovoznit nějaký vlastní, ale současně ho i na ffsearch zaregistrovat,
což je více než žádoucí.

-- Honza Houštěk