Postovni klient a sdileni adresare (LDAP?)

Petr "Qaxi" Klima qaxi na seznam.cz
Čtvrtek Duben 7 09:27:37 CEST 2005

Petr Kincl napsal(a):
> LDAP uz mi funguje, lokalne i pres phpldapadmin mohu pridavat uzivatele. Problem mam s tim, ze z postovniho rpogramu se nemohu prihlasit k ldap serveru, chce to heslo, pokud zadam heslo, ktere jsem pridelil uziateli v LDAP, tak nic, pokud zadam heslo z passwd, tak taky nic. Konci to chybou "Problem s inicializaci LDAP CHybovy kod: 34 Nespravna DN syntaxe."
>
> ??

rekl bych, ze nemate povolenu anonymni pristup

predpokladam, ze neco takoveho Vam funguje"

ldapsearch -h XXX.cz  -b 'dc=XXXY,dc=cz' -x \
	-D "uid=UUU,ou=People,dc=XXXY,dc=cz" \
	-w "heslo" -d 100 uid=UUU dn cn

ale tohle uz ne

ldapsearch -h XXX.cz  -b 'dc=XXXY,dc=cz' -x \
	-D "uid=UUU,ou=People,dc=XXXY,dc=cz" \
	-w "heslo" -d 100 "uid=NEKDO_JINY" dn cn

a tohle uz vubec ne

ldapsearch -h XXX.cz  -b 'dc=XXXY,dc=cz' -x \
	-d 100 "uid=*" dn cn