Postovni klient a sdileni adresare (LDAP?)

Petr Kincl pkincl na synergy.cz
Středa Duben 6 15:47:00 CEST 2005

LDAP uz mi funguje, lokalne i pres phpldapadmin mohu pridavat uzivatele. Problem mam s tim, ze z postovniho rpogramu se nemohu prihlasit k ldap serveru, chce to heslo, pokud zadam heslo, ktere jsem pridelil uziateli v LDAP, tak nic, pokud zadam heslo z passwd, tak taky nic. Konci to chybou "Problem s inicializaci LDAP CHybovy kod: 34 Nespravna DN syntaxe."

??

PK

> Resim problem se sdilenim spolecneho adresare kontaktu na linuxovem stroji. Postovni klienti (Mozilla, thunderbird) umi prijem adres z LDAP serveru. Hledal jsem LDAP howto, ale vetsina HOWTO resi prihlasovani do systemu pres LDAP server. Nevite nekdo prosim o howto, ktere by popisovalo tuto situaci, pripadne nejake jine reseni, ktere by se dalo aplikovat na tento pripad?

Zkuste zacit tady:

http://www.mozilla.org/projects/thunderbird/specs/ldap.html