RE: MOZILLA ldap adresář - konfigurace

Petr Kincl pkincl na synergy.cz
Čtvrtek Duben 7 09:54:09 CEST 2005

Hluboky dik, uz to funguje, ale musim tam zadat jmeno pro prihlaseni Manager a heslo secret. Da se to rozchodit bez zadavani jmena a hesla?

-----Original Message-----
From: Radomir Hyza [mailto:radomir.hyza na centrum.cz]
Sent: Wednesday, April 06, 2005 9:22 PM
To: Petr Kincl
Subject: MOZILLA ldap adresář - konfigurace

Zdravím, četl jsem Váš problém a popisuji svůj postup.

do pole Bind DN   -  zapisuji  obsah proměnné rootdn ze slapd.conf
tedy
do Bind DN  vypíšu    cn=admin,o=bedanci

do DN základny  vypisuji počáteční uzel stromu
tedy
    DN základny   ou=mail,o=bedanci (toto závisí na vašem/mém LDAP stromu)

port 389
server localhost (ldap jede na stejné mašině)

a když se mně mozilla zeptá při prvním dotazu na adresu na heslo, vypíši
heslo   (je to nebezpečné, používat plain heslo)

--- slapd.conf na localhost ---------
rootdn		"cn=admin,o=bedanci"
rootpw		heslo

Stačí takhle???

Další zádrhel může být, že mozilla nezná certifikát LDAP serveru,
naimportujte v preferences Mozilly, pak to půjde.

S pozdravem Hýža