Srovnani SCM systemu?

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Čtvrtek Duben 7 18:54:19 CEST 2005

SR> Subversion (SVN) neni distribuovany SCM, coz byl, myslim,
SR> pozadavek tazatele (proto uvadi SVK, coz je distribuovany SCM
SR> pouzivajici SVN knihovny - ci neco v tom smyslu). Proto treba pro
SR> linux kernel je to podle mne nevhodne. Ale pro jine mensi ci
SR> uzavrenejsi projekty je to zase vhodne. Stejne jako muze byt
SR> vhodne i CVS.

To neni az tak uplne pravda. Pokud vim tak existuje perlovy skript
SVN::Mirror (nebo tak nejak), ktery vam udela "kopii" repositare do
ktere si muzete vesele verzovat a potom to prenest zpatky do
"centralniho" repositare. Ale zalezi na tom co je mineno onou
distribuovanosti - tohle resi napriklad situaci kdy jedete na mesic
mimo civilizaci a presto chcete pracovat na projektu a verzovat (tj.
neudelat jednu obrovskou zmenu ale spoustu malych).

t.v.