bind

Milan Ježek jezek na bierhanzl.cz
Čtvrtek Duben 7 09:52:20 CEST 2005

Ano to to vysvětluje. Ale nyní bych se rád nechal poučit, jak je to
vlastně s doménou. V linuxu se mi to zdá jasné. Bere se z resolv.conf.
Ale co windows?
Tam si zadávám workgroupu a potom si ještě mohu zadat "promární příponu
DNS". Je to doména dle linuxu?
A druhý problém. Jak to dělá dns pokud si jej nastavím pro více domén?
to ke všem PC doplňuje doménu? to snad ne?

MJ