Srovnani SCM systemu?

Michal Čihař michal na cihar.com
Čtvrtek Duben 7 11:32:33 CEST 2005

Zdravím

On Thursday 07 April 2005 09:42, Jan Kasprzak wrote:
> 	Nevite nekdo o nejakem kratkem dobrem vystiznem nezaujatem
> clanku srovnavajicim soucasne open source distribuovane SCM systemy?
> V souvislosti s vyvojem poslednich dnu jsem zjistil, ze mi nejak unikl
> soucasny stav - o Monotone jsem nevedel vubec ani ze existuje.

Ono se to taky moc nepoužívá, jediný projekt o kterém vím je gpm.

> 	Z mych predchozich informaci mi prisel docela slibny arch/tla,
> ale zase na tom bylo videt ze jde temer o one-man show a ze architekturu
> to nema stavenou na obrovske projekty (uz jen to ze doporucuji udelat
> si archiv pro kazdy rok zvlast - asi cekaji ze s narustajicim mnozstvim
> changesetu v jednom adresari to zacne byt pomale; a pak vselijake to
> jejich cachovani a podobne).

arch/tla má spoustu skvělých myšlenek, ale některé věci jsou nedotažené,
hlavně přístup k uživateli. K žádnému jinému scm neexistuje tolik wrapperů,
které se snaží zpříjemnit používání...

> 	Najde se nejaky clanek srovnavajici tla, darcs, monotone,
> SVK, prcs, bazaar-ng a pripadne i dalsi?

Jediné co znám je: <ttp://better-scm.berlios.de/>, bazaar-ng tam není, taky to
je projekt starý pár měsíců...

--
    Michal Čihař | http://www.cihar.com