Postfix+MailScanner

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Čtvrtek Duben 7 14:47:11 CEST 2005

> Dovoluji si upozornit, ze ten 'nekdo' je jisty Wietse Venema, takto
> autor Postfixu. Ja bych mu byt Vami duveroval a zkusil neco jineho.
>
> Pokud si dobre vzpominam, problem byl v tom, ze MailScanner zasahuje
> primo do souboru ve fronte a modifikuje je zpusobem, jaky se Postfixu
> vubec nelibi. Je mozne, ze nove verze se uz chovaji jinak, ale nic
> podobneho jsem v konferenci nezachytil.

	Ano, ano, uvedomuji si, ze jsem se nevyjadril dostatecne uctive -
bylo to mysleno tak, ze jsem nasel vice nedoporucujicich textu, nez jenom
ten Venemuv. Ale protoze jsem taky cetl na strance MailScanneru text "The
Politics behind Postfix and Mailscanner" a proto, ze se mi zda koncepce ms.
mnohem elegantnejsi, rad bych ji pouzil. Jenom se chci ujistit, ze to neni
slepa cesta (zatim se zda, ze je).

	M. Vancl