Postfix+MailScanner

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Čtvrtek Duben 7 14:53:51 CEST 2005

> osobne jsem ho dvakrat zkousel. Pokazde dle jineho navodu. Jednou s
> dvema instancemi posfixu, podruhe s prelivanim prez slozku HOLD. Ani
> jedna konfigurace bohuzel nefungovala. Vzdy sem skoncil na tom, ze se mi
> cyklicky zacal spoustet mailscanner az zahltil cely stroj. Ted pouzivam
> Postfix + ClamAV + ClamSMTPd + procmail + SpamAssassin a jsem spokojeny.
> Amavis jsem zavrhl. Konfigurace mi prisla prilis prekynuta a nechtelo se
> mi tim prokousavat.

	Aha. Vynechani Amavisu (nebo neceho podobneho) je ale asi mozne jen
pokud jste na MDA a ne MTA a pouzijete procmail, jestli se nemylim, ne ?

	Me na Amavisu vadi hlavne to, ze se mail kvuli oscanovani dvakrat
preposila mezi dvema mailservery. Ma to neprijemny dusledek napriklad ve
spatne citelnosti logu. Ale uznavam, vyhoda je, ze je diky tomu zase mozne
mit scanner na jine masine, nez je MTA.

	M. Vancl