Sirokouhly displej a externi VGA

Michael Mraka Michael.Mraka na homecredit.net
Čtvrtek Duben 7 14:47:41 CEST 2005

% 	Jedna moznost je nadefinovat si v X rezim 1024x768
% a do toho se prepnout pro promitani (a na displeji pak videt nespravny
% pomer stran). Napadlo me ale, jestli by se pres Xineramu nebo neco takoveho
% (driver "radeon" v X.org ma nejake svoje prostredky) nedala vydefinovat
% externi obrazovka se svymi vlastnimi parametry - treba 1024x768 s tim,
% ze by na teto obrazovce bylo totez, co na prislusne velkem vyrezu
% interniho displeje.

A nestaci ti rozjet dualhead jako 2 nezavisle displeje (ruzne rozliseni,
pripadne i ruzne windowmanagery) a promitat to na :0.1?

% 	Akorat bych potreboval, aby kdyz reknu nejake
% aplikaci, ze ma bezet ve full-screen rezimu, tak abych nejak mohl rict,
% jestli ma jit o 1024x768 nebo o plnou velikost 1280x800.

Tohle ti pak bude fungovat podle toho, na kterem displeji ta aplikace bude...

% 	Nechci mit druhou hlavu vedle te prvni natrvalo (i kdyz
% zrovna nepromitam), protoze by mi tam pak utikal kurzor :-)

Tohle jsem asi nepochopil. Mam dualhead na notebooku, pokud nastartuju Xy v
docku (s druhym LCD) mam 2 nezavisle displeje; pokud mimo dock, nastartuji s
jednim displejem - konfigurak se nemeni. (Pokud nejdriv v docku a pak ho
vytahnu, mam 2 displeje, z nichz jeden neni videt. :)

--mm                                                            Michael Mráka