Sirokouhly displej a externi VGA

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Duben 7 15:08:20 CEST 2005

Michael Mraka wrote:
: A nestaci ti rozjet dualhead jako 2 nezavisle displeje (ruzne rozliseni,
: pripadne i ruzne windowmanagery) a promitat to na :0.1?

	Duvod je tenhle:

: % 	Nechci mit druhou hlavu vedle te prvni natrvalo (i kdyz
: % zrovna nepromitam), protoze by mi tam pak utikal kurzor :-)
:
: Tohle jsem asi nepochopil. Mam dualhead na notebooku, pokud nastartuju Xy v
: docku (s druhym LCD) mam 2 nezavisle displeje; pokud mimo dock, nastartuji s
: jednim displejem - konfigurak se nemeni. (Pokud nejdriv v docku a pak ho
: vytahnu, mam 2 displeje, z nichz jeden neni videt. :)

	A ono to nejak pozna ze ma nastartovat druhou obrazovku?

-Y.