Logovani dotazu v Postgresql 7.2

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Duben 8 07:22:00 CEST 2005

> V 7.1 mi funguje (predpokladam, ze to v 7.2 nevyhodili):
>
> debug_level = 1 # range 0-16
>
> debug_print_query = yes
> debug_print_parse = false
> debug_print_rewritten = false
> debug_print_plan = false
> debug_pretty_print = false

No, tohle jsem vycetl z vycetl z konfiguracniho souboru (na rade jeste
pred dokumentaci). Vyzkousel jsem k tomu vsechny mozne hodnoty syslogu a
stejne mi to psalo do logu kde co - jen te prichazejici query.
Mam skoro pocit, jako by z toho postgresu bylo umele vyhozene prave
proto, aby se v tom neslo vrtat :(

--
Zdeněk Mazanec