Logovani dotazu v Postgresql 7.2

Ludek Finstrle ludek.finstrle na pzkagis.cz
Pátek Duben 8 11:14:23 CEST 2005

Fri, Apr 08, 2005 at 07:22:00AM +0200, Zdenek Mazanec napsal(a):

> No, tohle jsem vycetl z vycetl z konfiguracniho souboru (na rade jeste
> pred dokumentaci). Vyzkousel jsem k tomu vsechny mozne hodnoty syslogu a
> stejne mi to psalo do logu kde co - jen te prichazejici query.

Ale to jste posledne nepsal. Jak mate ten postgresql zkompilovany?
Jinak co se tyce debugu a syslogu, tak mam v konfiguraci jeste toto:

silent_mode = true
log_connections = true
log_timestamp = true
log_pid = true
syslog = 2 # range 0-2
syslog_facility = 'LOCAL0'
syslog_ident = 'pgsql'

Bohuzel uz nemam nikde, s jakymi volbami jsem postgresql 7.1 prekladal.
Jinak 7.2 jsem take testoval a logovala query jak o zivot.

Zapis v logu vypada asi takto (muze byt i viceradkovy):
Mar 19 20:47:12 host pgsql[12906]: [13] DEBUG:  query: select * from table

> Mam skoro pocit, jako by z toho postgresu bylo umele vyhozene prave
> proto, aby se v tom neslo vrtat :(

Ted nerozumim o cem presne mluvit. Bavite se o vasi konkretni instanci?
Jestli jo, tak vam prece nic nebrani rozjet si svuj pgsql a provest
pg_dump + pg_restore a muzete se kouknout, jak to pracuje ...

Luf