Sirokouhly displej a externi VGA

Michael Mraka Michael.Mraka na homecredit.net
Pátek Duben 8 09:13:42 CEST 2005

% : % 	Nechci mit druhou hlavu vedle te prvni natrvalo (i kdyz
% : % zrovna nepromitam), protoze by mi tam pak utikal kurzor :-)
% :
% : Tohle jsem asi nepochopil. Mam dualhead na notebooku, pokud nastartuju Xy v
% : docku (s druhym LCD) mam 2 nezavisle displeje; pokud mimo dock, nastartuji s
% : jednim displejem - konfigurak se nemeni. (Pokud nejdriv v docku a pak ho
% : vytahnu, mam 2 displeje, z nichz jeden neni videt. :)
%
% 	A ono to nejak pozna ze ma nastartovat druhou obrazovku?

Ano. Nebo spis naopak, pozna to, ze nema druhy monitor, tak to druhou
obrazovku nestartuje.

Schvalne jsem to kvuli tobe vcera 2 hodiny zkousel :-/ a ted musim v ramci
uvadeni romanovych pribehu na pravou miru kostatovat:
Fungovalo to 100% s Xfree68 v FC1 a xorg v FC2.
Ted mam RHEL4 a tam je xorg nejake divne :( - pokud mam pripojeny ext.
displej ignoruje interni dokud nepridam 'Option  "MonitorLayout" "LVDS,TMDS"'
(Section "Device", Identifier  "Videocard0"); jenomze pak trva na obou
displejich i kdyz externi nemam :(. Navic pokud mam dualhead, pak prepnuti
zpatky na virt. konsolu zpusobi vytuhnuti X.

BTW: lspci |grep VGA
01:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc Radeon Mobility M6 LY

% -Y.

--mm                                                            Michael Mráka