FTP

Martin Kriz martinkriz na iol.cz
Pátek Duben 8 15:47:15 CEST 2005

Zdravim,

Uz je to pekne dlouho co jsem aktivneji pouzival FTP v commandline takze
jsem asi neco pozapomel. Potrebuji si něco stahnout z FTP ale nedostanu z
nej ani 1byte, pripojim se, muzu prochazet adresari, ale ani vypis
(LIST,DIR) nestahnu, proste nic. Zkousel jsem ftp, ncftp a lftp vetsinou
nahlasi obdobu tohodle a pak uz nic "227 Entering Passive Mode". Nevite cim
by to mohlo byt ? Popr. jak stahnout soubor jinym programem, napr. wgetem -
potrebuju ale aby v url byl username + password ktery musi byt email.

Thx

MK