SIGSEGV na Fedora 2

mr.beeba na volny.cz mr.beeba na volny.cz
Neděle Duben 10 16:42:19 CEST 2005

> Zkousel jste na tom pocitaci pustit test pameti a procesoru,
abyste  > vyloucil vadny hardware? Toto by mohly byt klasicke
symptomy.

> Kernel Vam nekdy zahadne nepada, jedna se jen o pady aplikaci?

Kdepak, jadro drzi - vyhodil jsem z nej i pochybny MTD management a
ocividne nicemu nechybi. Nejvic myslim pada java (1.5.0_01).
Odpovida to jak padani NB 4.0, tak OpenOffice, ktera si nejak
osahava nastavenou JVM. Nicmene nekdy Netbeany bezi a OO nikoli.
Proste je to na heslo a ja ho neznam ;). Kazdopadne poruseni
ochrany pameni neni zadny "maly" bug... A cely co k tomu konzole
rekne je, ze aplikace upadla na SIGSEGV. A pak babo rad...

--
Ochrana proti přesměrování na drahé linky. Již žádné vysoké účty!
VOLNÝ internet alarm - ještě bezpečnější surfování!