SIGSEGV na Fedora 2

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Neděle Duben 10 16:54:48 CEST 2005

On Sun, 10 Apr 2005 mr.beeba na volny.cz wrote:

> Kdepak, jadro drzi - vyhodil jsem z nej i pochybny MTD management a
> ocividne nicemu nechybi. Nejvic myslim pada java (1.5.0_01). Odpovida to
> jak padani NB 4.0, tak OpenOffice, ktera si nejak osahava nastavenou
> JVM. Nicmene nekdy Netbeany bezi a OO nikoli. Proste je to na heslo a ja
> ho neznam ;). Kazdopadne poruseni ochrany pameni neni zadny "maly"
> bug... A cely co k tomu konzole rekne je, ze aplikace upadla na SIGSEGV.
> A pak babo rad...

Nezabiji Vam to z nejakeho podezreleho duvodu selinux? Zkuste ho vypnout a
nabootovat s jadrem bez selinuxu, jestli se to prestane dit. Zrovna u javy
bych se tomu moc nedivil, ta dela se spoustenim kodu na zasobniku obcas
pomerne psi kusy.

Mate aktualni jadro z updates, pouzivate-li distribucni?

Zavadu hardware bych asi vyloucil, pokud Vam to skutecne delaji jen
userlandeove programy a nikoliv jadro.

--
JiKos.