SIGSEGV na Fedora 2

mr.beeba na volny.cz mr.beeba na volny.cz
Neděle Duben 10 16:49:51 CEST 2005

jo a co se pameti tyce, testoval jsem ji memtestem z LinuxCare a
probehl asi 6x bez problemu - navic na RH7.3 jsem se SIGSEGV
problemy nemel... Nevim nevim s chybou HW - jak jinak a
"brutalneji" muze aplikace zachazet s HW na FC2 nez na RH7.3?
Vsechno je odstineno jadrem. A jak jadro 2.6.5 muze "brutalneji"
pracovat s HW (jmenovite s pameti) nez jadro 2.4.18, ze by se jako
chyba HW na novejsim jadre projevovala a na starsim nikoli? Nevim,
nevim... Nedal bych sice ruku do ohne za svuj HW, nicmene chyba
poruseni ochrany mi spis prijde jako SW bug, nez HW chyba.

--
Zkoušejte vysokorychlostní nonstop internet VOLNÝ ADSL 14 dní
ZDARMA! Již déle neváhejte! Prvních 500 zákazníků navíc získá