NTB Evo N1020, Suse a rolovaci tlacitko....

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Pondělí Duben 11 15:02:41 CEST 2005

On Mon, 11 Apr 2005, David 'Ilicz' Klementa wrote:

> Mam ntb $SUBJ, ktery ma pod touchpadem ctyrsmerne rolovaci tlacitko...
> Smutne je, ze se mi jej nedari rozhybat....

Mam tento notebook a se synaptics driverem mi eventy normalne generuje,
nahoru/dolu je button 4/5, vlevo/vpravo button 6/7. Pomoci ZAxisMapping to
lze nastavit stejne jako kolecko mysi. Ale mi prijde to tlacitko pomerne
zbytecne, na nic ho nepouzivam, chvili jsem pomoci toho zkousel ovladat
mplayer (nahoru/dolu hlasitost, vlevo/vpravo seek), ale zjistil jsem, ze
klavesnice je mnohem pohodlnejsi.

-- Honza