NTB Evo N1020, Suse a rolovaci tlacitko....

arpanet arpanet na post.cz
Pondělí Duben 11 15:08:49 CEST 2005

On Mon, 11 Apr 2005 14:25:58 +0200
David 'Ilicz' Klementa <ilicz na seznam.cz> wrote:

> Dobry den
...i vam dobry

> Mam ntb $SUBJ, ktery ma pod touchpadem ctyrsmerne rolovaci tlacitko...
> Smutne je, ze se mi jej nedari rozhybat.... Na ntb je nainstalovany SuSE

nevim ale obecne bych si tipnul pro touchpad
... hledejte driver synaptics.....

> 9.0, ale na tlacitka nereaguje ani xev myslim.... (multimedialni
> tlacitka nad klavesnici sice chyta, ale stejne vraci jen jakesi pochybne
> scan kody)..

vraci scancody .. no tak to mate skoro vyhrano -)))
man xmodmap .... a namapujte si je na co vam libo -)))

> diky ilicz

nejni zacz

toz tak -)))