NTB Evo N1020, Suse a rolovaci tlacitko....

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Pondělí Duben 11 15:28:36 CEST 2005

AntiTrust2 (gmail) wrote:
> DD.
>
> http://www.linux-laptop.net/
> Mozno to tam najdete a najdete tam isto aj kopec dalsich info, na kt.
> by ste sa tu (asi) casom pytali.
>
> Inak
> <noflame>
> co do HW, podpory, vydrze na baterky a LINUXOVEJ PODPORY (nie zo
> strany vyrobcu, avsak aj tam trochu :) silno odporucam notebooky IBM,
> hlavne T4x a X3x a X4x - podla narokov uzivatela.
> </noflame><komercia>
> rozne parmesacne (casto ne)pouzivane kusy stiahute z leasingu a pod. s
> [...]

Jeste me napadlo... zahlidnul jsem v popisu k tomu mymu ntb, ze to ma
nekde schovany tzv multiport.... po chvili badani jsem neco nasel...
Ma tam udajne byt vyvedeny BlueTooth a Wifina... ale nikde jsem nenasel
zadnej oficialni xeft, kde by neco takeho prodavali...?

ilicz