NTB Evo N1020, Suse a rolovaci tlacitko....

AntiTrust2 (gmail) antitrust2 na gmail.com
Pondělí Duben 11 15:10:40 CEST 2005

DD.

http://www.linux-laptop.net/
Mozno to tam najdete a najdete tam isto aj kopec dalsich info, na kt.
by ste sa tu (asi) casom pytali.

Inak
<noflame>
co do HW, podpory, vydrze na baterky a LINUXOVEJ PODPORY (nie zo
strany vyrobcu, avsak aj tam trochu :) silno odporucam notebooky IBM,
hlavne T4x a X3x a X4x - podla narokov uzivatela.
</noflame><komercia>
rozne parmesacne (casto ne)pouzivane kusy stiahute z leasingu a pod. s
*vybornou* cenou (-20 az -60%) na tejto email adrese. Plna zaruka a
doklady. CZ, SK ...
</komercia>

--
AT aka antitrust2-AT-gmail.com