2 vonkajsie IP

iko iko na kamarad.cz
Pondělí Duben 11 20:32:48 CEST 2005

zdravim vospolok,

mam problem s nastavenim default routovania, ip route nema moc dobry
manual. Potrebujem spravit nasledovne. Mal som 1nu vonkajsiu ip, cez
ktoru slo x ludi (iptables, NAT). Pribudla mi druha IP adresa, tu som
presmeroval cez DNAT na jednu vnutornu IP. Tento clovek ale ide von cez
tu povodnu vonkajsiu adresu. Potreboval by som, aby vsetci ludia (okrem
toho jedneho) isli von cez prvu IP a len tej jeden aby isiel von cez
druhu. Ta druha adresa funguje, ide na nu napojit, aj vsetko ostatne.
Ked sa ale ten clovek napoji niekde von, ma prvu IP. Skusal som vselico,
nic mi ale nepomaha, zrejme to neviem :).

Diky za radu...

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises