2 vonkajsie IP

Pavel konfl na tiscali.cz
Pondělí Duben 11 21:48:01 CEST 2005

Nic si z toho nedelejte, ja to taky nevedel. Ale bylo me take poradeno.
Krasne je to popsano zde : http://lartc.org/howto/ ,
konkretne primo tady : http://lartc.org/howto/lartc.rpdb.multiple-links.html
Viz. archiv , nebo google.
Donedavna jsem to pouzival, celkem bez problemu, akorat mi 2 smery ven
nesly nastavit pres MASQUERADE , slo mi to pouze pres SNAT , to jsem
nezjistil proc.

Pavel