2 vonkajsie IP

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Duben 11 21:55:36 CEST 2005

On Mon, Apr 11, 2005 at 09:48:01PM +0200, Pavel wrote:
> Nic si z toho nedelejte, ja to taky nevedel. Ale bylo me take poradeno.
> Krasne je to popsano zde : http://lartc.org/howto/ ,
> konkretne primo tady : http://lartc.org/howto/lartc.rpdb.multiple-links.html
> Viz. archiv , nebo google.

> Donedavna jsem to pouzival, celkem bez problemu, akorat mi 2 smery ven
> nesly nastavit pres MASQUERADE , slo mi to pouze pres SNAT , to jsem
> nezjistil proc.

To je proto, ze pri zadavani parametru SNAT pisete adresu, kterou se
paktety podepisujou. A u MASQUERADE ne. Kdepak je zakopany pes? :-)
Cast kodu MASQUERADE neni od Micro$oftu a nevi, kterou ip adresu jste
myslel.

MASQUERADE je take odolny proti zmene ip adresy, at uz rucni ci DHCP.
bez nutnosti restartu skriptu,

-- Dalibor Straka