KOMERCE: Novy kral mezi distribucemi

Milan Jurik M.Jurik na sh.cvut.cz
Úterý Duben 12 09:42:38 CEST 2005

Preji prijemny den,

On Tue, 12 Apr 2005, Martin Kamin ZULU wrote:

> Prominte, ale rad bych se vas zeptal (nekoho z vas zde v konferenci). A
> nemyslite, ze tak rychle migrace uzivatelu na Unbutu z Debian znamenaji, ze
> uzivatele nepouzivaji Debian na kriticke aplikace (treba na serverech?) ale
> jen na desktoppove aplikace? (ladeni, hrani apod.) Protoze v takovych
> pripadech jsou zakaznici/uzivatele mnohem konzervativnejsi a s prechody
> vahaji.

Tohle je muj osobni nazor :-) Osobni zkusenosti s Ubuntu (proc prznite i
vy ten nazev? U pana Kerslagera to chapu, ale vy?) mi prozatim jednoznacne
rikaji, ze Ubuntu je hezke pro domacnost, pro newbies apod. Ne do
produkcni sfery, hlavne ne na server. Jejich release politika a obcasne
experimentalni security updaty tomu napovidaji.

> Dekuji
> MK

S pozdravem

          Milan Jurik