KOMERCE: Nový král mezi distribucemi

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Úterý Duben 12 12:53:59 CEST 2005

Dne 12.04.2005 v 09:23 +0200, Martin Kamín ZULU napsal(a):
> Promiňte, ale rád bych se vás zeptal (někoho z vás zde v konferenci). A
> nemyslíte, že tak rychlé migrace uživatelů na Unbutu z Debian znamenají, že
> uživatelé nepoužívají Debian na kritické aplikace (třeba na serverech?) ale
> jen na desktoppové aplikace? (ladění, hraní apod.) Protože v takových
> případech jsou zákazníci/uživatelé mnohem konzervativnější a s přechody
> váhají.

Já používám Debian na "kritické aplikace" zejména na serverech a
musím říci, že urychlení vydávání nových verzí by mi situaci
ztížilo, naopak, mě frekvence vydávání stable verzí u Debianu na
serverech velmi vyhovuje. Nemohu si dovolit neustále něco updatovat,
na stabilním prostředí závisí celá řada aplikací, která po
výraznějším upgrade hned tak sami od sebe nepoběží :-(.

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...