KOMERCE: Novy kral mezi distribucemi

Středa Duben 13 18:53:28 CEST 2005

Milan Keršláger <milan.kerslager na pslib.cz> wrote:
> Fakticky je to spise obracene, protoze pokud chcete server a ten server
> ma byt k necemu uzitecny, narazite vzdycky nekde na to, ze potrebujete
> moderni komponenty (at uz Apache, SQL server nebo jen knihovny jako
> podpurne casti).

Nuz, my sme museli uz dvakrat urychlene upgradovat FreeBSD len preto, ze
nam po ~roku a pol prestalo byt podporovane. A celkom mi to vadi.

Pokial ide o dolezite komponenty, tie si radsej instalujem sam po svojom a
security si postrazim sam.

Skratka, system stable, niektore aplikacie testing. v takomto pripade by
debian mozno aj pomohol (kolegovia sa rozhodli pre gentoo, uvidime),
pretoze by sme mali istotu ze sa nebude treba starat o veci ktore nie su
primarne potrebne.

> A prave zde je Debian velmi slaby, protoze pouziti unstable nebo testing
> vetve znamena faktickou ztratu zaruky vydani bezpecnostnich aktualizaci,
> odevzdani se napospas nekontrolovatelnym retezovym updatum a nutnost si
> jeste sam vsechno hlidat.

pri debiane sa da pouzivat aj divoka kombinacia, aj ked od vyssieho poctu
balickov zacina byt problem so zavislostami...

Microsoft dick is soft to do no harm