KOMERCE: Novy kral mezi distribucemi

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Úterý Duben 12 13:01:48 CEST 2005

Dne 12.04.2005 v 10:40 +0200, Milan Keršláger napsal(a):

> Fakticky je to spise obracene, protoze pokud chcete server a ten server
> ma byt k necemu uzitecny, narazite vzdycky nekde na to, ze potrebujete
> moderni komponenty (at uz Apache, SQL server nebo jen knihovny jako
> podpurne casti).

Naopak pro můj server potřebuji aby těch změn komponent bylo co
nejméně a Debian mi pro tyto účely náramně vyhovuje. Nevím čemu vy
říkáte server, ale podnikový IS vyžaduje určité verze knihoven a
programů. Prostředí, nejde to jen tak beztrestně upgradovat.

To co si mohu dovolit na domácím počítači nebo na nějakém
internetovém serveru si rozhodně nemohu dovolit tam kde hodina
prostoje odpovídá ztrátě XX.tis. Kč, takže já se naopak překotnějšího
vývoje Debianu děsím.

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...