VOIP telefony

marek cervenka marek.cervenka na ipex.cz
Středa Duben 13 11:04:48 CEST 2005

> Mna by skor zaujimalo, ci aj niekto ma nejake dobre skusenosti s inym
> telefonom nez Cisco a s podporou SIP. Co som aj skusal nejake lacne H323,
> tak to bol samy bug....a podporu SIP len slubovali.

nedavno jsem tu anoncoval hromadny nakup telefonu grandstream budgetone 102
s asteriskem funguji v pohode, podpora sipu je taky slusna
akorat je to takova bagelitova krabice no, navic ma maly displej
http://www.grandstream.com/y-bt100.htm (cena cca 2500,-)

kvuli headsetum ted cekame az prijdou gxp-2000, ma to normalniho jacka
http://www.grandstream.com/y-gxp2000.htm
(zase nam zrejme nejake zbydou, kdyby nekdo chtel zbytek odkoupit)

--
( IPEX a.s.  /  GIN internet communications )
 Bc. Marek Cervenka         Network Development

 Office : Namesti Prace 2512,   762 70, Zlin
 Tel.   : +420-777-711-121
 Email  : marek.cervenka na ipex.cz http://www.ipex.cz