VOIP telefony

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Středa Duben 13 11:43:27 CEST 2005

Art Dio - http://www.artdio.com.tw/

> Navic ma nestastne vyreseny headset a
> mechanicky spatne udelany konektor kabelu ve sluchatku. Ale co byste
> nechteli za necele 3000 Kc. Volani je presto vsechno OK.

Ten kablik se da vymenit, ne? To ze se pri zapojenem headsetu
musi hovor zvedat "sluchatkem" a ne pres tlacitko speaker,
je stupidni, ale pry je to bezne i u PSTN telefonu.

[..]

> Radi bychom zkusili znacku Snom, ktere by mely byt pro nase potreby
> vhodne, ale chtelo by to primou referenci uzivatele. Pripadne jsem ted
> dostal tip na Grandstream GXP2000, ktery vypada dobre, ale tam bych byl
> ostrazity, protoze prvni telefony teto firmy (bundlovane jako Budgetone)
> byly dle meho kolegy strasne. Ted to podle specifikaci zrejme stavi na
> Centrality hardwaru (stejne jako naprosta vetsina IP telefonu do rekneme
> 5000), takze funkcne by to melo byt bez problemu.

Cipy PA1688 maji sve limity. Nestihaji lokalne 3-way a par dalsich veci.

> No a ASM prodava IP telefony firmy Planet, ktere nevypadaji zle, ale
> opet zrejme nemaji konektor na headset. Tedy, ne ze by headset nesel
> zapojit pres redukci do konektoru sluchatka, ale je dobre mit moznost
> obojiho.

Az si to nekdo poridi a rozebere, tak at se tady pochlubi ;-)

pk