VOIP telefony

Michal Rybárik michal na rybarik.sk
Čtvrtek Duben 14 01:36:30 CEST 2005

KP> Az si to nekdo poridi a rozebere, tak at se tady pochlubi ;-)

mam na stole ten isty phone, planet ho ma v ciernom, ja v bielom so
znackou micronet, tusim SP5100 V5... nema call waiting, nema headset,
nezvlada konferenciu, prepinanie hovorov ide tiez len vdaka ustredni.
zavolat na neho a z neho ide absolutne bez problemov. dobry lowend za
cenu midendu.. ;-/

--
s pozdravom
michal na rybarik.sk