Scanner pro linux?

d.petr na post.cz d.petr na post.cz
Čtvrtek Duben 14 08:59:57 CEST 2005

----- PŮVODNÍ ZPRÁVA -----
Od: "Radek Liboska" <liboska na uochb.cas.cz>

> co tím myslíte? Používám USB scanner na udev pod non
> root uživatelem (FC3) a
> nikde jsem nic nehackeřil a vlastně ani nenastavoval.
> Tak to moc obecně asi
> nebude.
>
> RL

   Ja jsem tenkrat pri instalaci taky na zadne zvlastni problemy
nenarazil. Ted ale nevim, jak je vlastne zprovoznen. Pouzivam ho
samozrejme jako ne-root.    Jinak mam Epson Perfection 2400 Photo
a jsem zcela spokojen, pozadavky puvodniho tazatele by snad
splnil. Jenze nevim, zda se da jeste sehnat, jeho nasledniky
2450, 2480, ..., SANE moc dobre nepodporuje, takze ty bych radsi
nebral.

Petr

--
Ochrana proti přesměrování na drahé linky. Již žádné vysoké účty!
VOLNÝ internet alarm - ještě bezpečnější surfování!