Scanner pro linux?

AntiTrust2 (gmail) antitrust2 na gmail.com
Čtvrtek Duben 14 12:02:16 CEST 2005

On 4/14/05, d.petr na post.cz <d.petr na post.cz> wrote:

>    Ja jsem tenkrat pri instalaci taky na zadne zvlastni problemy
> nenarazil. Ted ale nevim, jak je vlastne zprovoznen. Pouzivam ho
> samozrejme jako ne-root.    Jinak mam Epson Perfection 2400 Photo
> a jsem zcela spokojen, pozadavky puvodniho tazatele by snad
> splnil. Jenze nevim, zda se da jeste sehnat, jeho nasledniky
> 2450, 2480, ..., SANE moc dobre nepodporuje, takze ty bych radsi
> nebral.

O tom to je :|.
Mam rovnaky problem (a tvrdenie): Dnes sa neda (v CR/SR) kupit *novy*
v rozsahu 2000-4000Sk (VO bez DPH) slusny, "znackovy" a kvalitny
(samozrejme v danej cenovke) scanner, kt. by mal podporu Linuxu:
95-100% fcii + bezproblemova instalacii v KDE/Gnome.

AT aka antitrust2-AT-gmail.com
Ak xces pozvanku (invitation) napis mi. Rad helfnem.