RPM na Debianu

Václav Ovsík vaclav.ovsik na i.cz
Čtvrtek Duben 14 11:35:12 CEST 2005

On Thu, Apr 14, 2005 at 10:45:04AM +0200, Sv. Patrick wrote:
> Zdravim.
>
> Nedavno jsem se tu ptal, jak nainstalovat Informix Connect na Debianu,
> kdyz tento se distribuuje pouze ve forme RPM balicku.
> Na debianu sice mam rpm, ale klasicke rpm -i <balicek> nefunguje.

Proc nefunguje? Inicializoval jste databazi rpm? (rpm --initdb)
Ale rozbalite to treba
    rpm2cpio neco.rpm|cpio -imdv

Pokud je uvnitr jenom tar, tak to snad ani nema cenu instalovat pres
rpm, ovsem koukal jsem na Ifx server 9 a tam uz to kupodivu je klasicke
rpm se soubory a da se zrejme i relokovat na ruzna mista (--prefix).

--
Zito