RPM na Debianu

Sv. Patrick sv.patrick na seznam.cz
Čtvrtek Duben 14 15:00:19 CEST 2005

> Proc nefunguje? Inicializoval jste databazi rpm? (rpm --initdb)
> Ale rozbalite to treba
>     rpm2cpio neco.rpm|cpio -imdv

> Pokud je uvnitr jenom tar, tak to snad ani nema cenu instalovat pres
> rpm, ovsem koukal jsem na Ifx server 9 a tam uz to kupodivu je klasicke
> rpm se soubory a da se zrejme i relokovat na ruzna mista (--prefix).

No nefunguje proto, ze mi to napise error: cannot open Packages index using db3 - No such file or directory (2)
Zkusil jsem i to --initdb - se stejnou hlaskou.
Jak jste myslel to "pokud je uvnitr jenom tar"? Kdyz dam rpm -qpl
<balicek>, tak to vypise seznam souboru, co tam jsou - proste
struktura. Nevim, jak s tim souvisi tar.

--
S pozdravem,
 Sv. Patrick