Scanner pro linux?

d.petr na post.cz d.petr na post.cz
Čtvrtek Duben 14 18:23:57 CEST 2005

----- PŮVODNÍ ZPRÁVA -----
Od: "AntiTrust2 (gmail)" <antitrust2 na gmail.com>
Předmět: Re: Scanner pro linux?
Datum: 14.4.2005 - 12:02:23

> O tom to je :|.
> Mam rovnaky problem (a tvrdenie): Dnes sa neda (v
> CR/SR) kupit *novy*
> v rozsahu 2000-4000Sk (VO bez DPH) slusny, "znackovy" a
> kvalitny
> (samozrejme v danej cenovke) scanner, kt. by mal
> podporu Linuxu:
> 95-100% fcii + bezproblemova instalacii v KDE/Gnome.

   Hodil jsem dotaz do vyhledavace a zanedlouho jsem narazil
(samozrejme krome evidentnich mrtvol) na
http://www.lan-shop.cz/skenery/epson . Netvrdim, ze skutecne Eps.
Perf. 2400 Ph. maji, ale kdyz uvadeji i nove modely, tak mozna
ano. Dotaz jsem jim samozrejme neposilal.    Jinak mate pravdu v
tom, ze jestli ho jeste maji, tak to neni zadna novinka a nevejde
se do 4000 Sk ani Kc, ale mozna ho maji jeste nekde jinde a
levneji.    Jen pro uplnost popis od Epsonu
http://www.epson.cz/product/imaging/perfection2400/index.htm,
rozchodil jsem ho tenkrat snad podle
http://www.linuxzone.cz/index.phtml?ids=7&idc=594.

Petr

--
Levnější internet v pracovní dny již od 18:00 hod.
Surfujte s VOLNÝ!