linux na cf - koncept?

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Duben 14 18:40:43 CEST 2005

On Thu, Apr 14, 2005 at 02:07:55PM +0200, Jan Klugl wrote:
> Dobry den,
cau

> planuju nahradit hdd ve svem 'serveru' za CF. Zajimal by me ale koncept
> takove upravy, vzhledem k omezene zivotnosti CF [omezeny pocet zapisu].  Kdo
> to pouzivate, jak to pouzivate? Mate CF read only? Kam swapujete, swapujete
> vubec? Co logy?
Mozno trochu pomozem, lebo moj Route Hat je optimalizovany na zriedkavu pracu
s mediami a niekolko systemov mi bezi na DoC alebo USB sticku. Medium sa
pouziva len vtedy, ked treba flushnut konfiguraciu, ked sa rotuju logy, alebo
updatuje system. System bezi v ramdisku. Ked sa nahodou udeje nekorektne
restart, tak su logy stratene, to je pravda, ale mozes ich ukladat niekam
inde, napriklad cez siet.

Swapovat na tych systemoch neswapujem. Skusenost mi ukazala, ze je kopa
situacii, ked swap je zbytocny, lepsie je dat tam dost ramky. Prave na
typickom servri by som vsak swap skor pouzil (nenapisal si, co ten server
akoze robi okrem toho ze zerie elektrinu :-)).

Urcite existuju aj male distribucie na servre, ktore sa do ramky zmestia.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
            Secret hacker rule #11: hackers read manuals.