linux na cf - koncept?

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Duben 14 19:51:54 CEST 2005

On Thu, Apr 14, 2005 at 05:07:16PM +0200, Ctirad Fertr wrote:

> [...]
>
> Na routerech používám vesměs CZFdebian. http://www.czfree.net/czfdebian/
> Je to odvozené od woodyho (dají se instalovat jeho balíčky), ale upravené na
> CF, s jiným jádrem a několika balíky navíc (ovladače wifi, dalších síťovek,
> quagga..). V základu mu stačí i 64MB flashka a je připojená jako RO s tím, že
> kritické věci jsou přesunuty do ramdisku. Swap nemám vůbec a ani na stroji s
> 24MB RAM  to nijak nevadí. Logy neřeším, ale udělat na ně extra jffs2
> partition (jak už tady zaznělo) a zařídit aby se to ukládalo najednou v
> nějakých delších intervalech  by něměl bejt problém.

Dlouho jsem pouzival czfdebian, ale mel smysl pred dvema roky, kdy se
dali sehnat 64MB CF. Dnes sezenete 256 a na tu se vejde cely debian
s par upravenymi soubory pro read-only. Navic czfdebian ma spoustu
nevyhod, ktere jsem byl ochoten prehlizet protoze se mi to veslo na 64MB
CF :).

A cim dal vic, cas totiz bezi.

-- Dalibor Straka