linux na cf - koncept?

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Pátek Duben 15 09:26:57 CEST 2005

Dne čt 14. dubna 2005 19:51 Dalibor Straka napsal(a):

> Dlouho jsem pouzival czfdebian, ale mel smysl pred dvema roky, kdy se
> dali sehnat 64MB CF. Dnes sezenete 256 a na tu se vejde cely debian
> s par upravenymi soubory pro read-only.

Co je to "celý debian" ? CZF přece je celý debian, můžete si tam nainstalovat
naprosto co chcete. Dokonce ani ty extra CZF balíky používat nemusíte, když
nechcete. Tím padá i argument o zastaralosti (bez nich je stupeň zastaralosti
stejný jako u normálního debianu ;).

Hlavní výhoda je, že se to nemusí nijak instalovat a řešit, prostě se rozbalí
jeden tarball na kartu/disk, nastaví se asi tři věci v konfigurácích a jede
to.

Ctirad