Benchmark pro linux a CPU stability test pro overclock pro linux?

Janek Wagner jan.wagner na quick.cz
Pátek Duben 15 08:26:12 CEST 2005

> víte někdo o nějakých benchmarcích pro linux? Jako výkon v systémových
> aplikacích a v 3D grafice? Chtěl bych porovnat výkon 32 bitové
> distribuce s 64 bitovou distribucí stejné značky, nejspíše SuSE 9.3,
> případně Kubuntu 5.04 ;).

Na Sourceforge jsem nasel UMark (UT2004 Benchmark,
http://unrealmark.net/) a GliBench SMP (http://clibench.daemonware.ch/):
zkusil je nekdo?

> benchmarcích? Pod WinXP 32bit při taktu na 3600+ přestala fungovat FDD
> (hlásila něco chybný svazek disku) a při spuštění USB webkamery se
> restartovalo PC.

Tohle je OT: ale udaj o pretaktovani 3600+ je pro posouzeni k nicemu,
zalezi na skutecne frekvenci CPU a pameti (chtelo by to screeshot treba
z CPU-Z)... Zda se, ze jste to evidentne prehnal, a co teplota CPU?

janek