Benchmark pro linux a CPU stability test pro overclock pro linux?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Pátek Duben 15 12:40:28 CEST 2005

3000+ (939) by mělo jít na 4000+ bez větších problémů. Normálně mám
teplotu kolem 35°C a po OC byla asi 50°C. Systém byl stabilní až na FDD
a webcameru. CPU-Z jsem zkoušel a screenshot mohu poslat. Ale potřeboval
bych nějaký CPU stability test pro linux, zda nebude dělat procesor
nesmysly. Třeba jestli bude bezchybně kompilovat jádro nebo něco podobného.

Lze nějak zjistit na jaké frekvenci běží DDR? Při bootu se to mi to
nevypisuje, potřeboval bych to zjistit nějakou utilitou.

Petr