SAMBA3 s LDAP slave backendem

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Pátek Duben 15 17:58:01 CEST 2005

Zdravim,

doplnuju do SAMBA domeny druhy DC server ve vzdalene lokalite a tak jsem tam
dal taky slave LDAP server.
Pouzivam pro spravu uctu skripty od IDEALX.

Porad mam ale problemy s pridavanim/odebiramin uctu pomoci NT UserManageru
(usrmgr.exe).
Pri pridavani noveho uctu se vzdycky ohlasi chyba a ucet je zalozeny jen
napul (Posix cast). Teprve napodruhe muzu modifikaci uctu dosahnout kyzeneho
efektu (doplnit samba-atributy). Totez se deje s ruzne matoucimi hlaskami i
pri ruseni uctu. Da se s tim zit ale radsi bych to videl bez techhle much.

Ze zoufalstvi jsem si odtrasoval LDAP protokol a zjistil jsem, ze problem je
zrejme v tom, ze SAMBA vubec neuplatnuje prodlevu danou parametrem "ldap
replication sleep = 5000" (me by klidne stacilo 2000). Proste po poslednim
zapisu do noveho uctu na master serveru (Posixova cast, kterou dela napr.
smbldap-useradd) bez cekani (a tedy pred provedenim replikace) hleda novy
ucet na slave serveru a ten tam samozrejme jeste neni.

Nemate s tim nekdo zkusenost ? Napadlo me dat tu prodlevu do IDEALX skriptu
ale nezda se mi to spravne...

M. Vancl