Disable IRQ 18

danlinux na atlas.cz danlinux na atlas.cz
Pátek Duben 15 20:45:34 CEST 2005

Ahoj, jsem absolutní začátečník a rozhodl jsem se tudíž pro MDK
10.1. Instaloval jsem jej na mobo ASUS p4p800-e a sata disk samsung, WXP.
Nakonec se mi to i přes problémy se sata podařilo, ale linux v
podstatě ani celý po řádné instalaci nenaběhne (nedostane se ani k
zadání hesla), neboť neustále vypisuje DISABLE IRQ 18, nebo 11 nebo 5
(podle toho jak kdy?). Celý se tím "disablováním zahltí" :-(
Neporadíte mi, co s tím? Instaloval jsem s parametry noapic, nolapic,
acpi=off. Ať googluji jak chci, maximálně jsem našel, že v tom nejsem
sám, ale žádné opravdové řešení. Prosím pomozte mi... Díky.